Telefonické objednávky0917 884 281
Kontaktuje násinfo@nasedacky.sk

V prípade reklamácie postupujte prosím nasledovne:

Reklamačný poriadok

  • Oznámte nám uvedenú skutočnosť písomne na info@nasedacky.sk, napíšte číslo objednávky alebo faktúry, vecne popíšte problém a zašlite fotky s označením problému, max. 10 MB. 
  • Na základe popisu a zaslaných fotiek reklamáciu vyhodnotíme a budeme vás v krátkom čase informovať o ďalšom postupe. 
  • Ak nie je možné vyriešiť reklamáciu k vašej spokojnosti priamo u vás doma, vyzveme vás k doručeniu tovaru. Tovar, prípadne jeho reklamované časti bezodkladne doručte na adresu našej predajne, kde bol zakúpený: www.nasedacky/kontakt. Tovar je potrebné zabaliť, aby pri prevoze nedošlo k jeho poškodeniu. Odporúčame termín dovozu nám emailom alebo telefonicky oznámiť aspoň 1 deň vopred. 
  • V prípade, že si želáte využiť naše služby, dajte nám prosím vedieť a dovoz tovaru k nám radi zabezpečíme. Pri najbližšom rozvoze na váš smer si ho priamo u vás vyzdvihneme. Upozorňujeme, že v tomto prípade sa doba na vybavenie reklamácie predlžuje o dobu od oznámenia reklamácie až po doručenie tovaru do našej predajne. Lehota 30 dní na vybavenie reklamácie v tomto prípade začína plynúť od dňa doručenia tovaru k nám a zákazník si je tohto vedomí a bezvýhradne s tým súhlasí. Dovoz tovaru v rámci reklamácie mimo Slovenska si zabezpečuje zákazník, pokiaľ nie je dohodnuté inak. 
VZORKOVNÍK
FARIEB
DOPRAVA
ZADARMO
KVALITNÉ PREVEDENIE
A DETAILY
TALIANSKA
KVALITA A DIZAJN